måndag 27 februari 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 8 / 2023


Jag läser och njuter av att läsa även om det kan ta emot att plocka upp de fysiska böckerna jag håller på att läsa då är det så mycket lättare att lyssan på ljudböcker.
Då jag inte använder varken ögonen eller öronen till att läsa ser jag på TV-serier och denna vecka har jag sett på Outer banks (10 avsnitt= därmed sett klart hela säsong 3 på två dagar), Once upon a time (2 avsnitt), How to get away with murder (2 avsnitt) och Lockwood & co (1 avsnitt), förutom att sett på booktube och dansklipp (youtube och Instagram).

Det jag har lyssnat på denna vecka är musik eller ljudböcker. Poddar verkar jag ha helt ha slutat lyssna på.

Vad jag läste dag för dag

20/2

40 sidor ur Word of Radiance av Brandon Sanderson

42 sidor ur Love from A to Z av S K Ali (ljudbok)

96 sidor ur The Jumbie God´s revenge av Tracey Baptiste (ljudbok)

21/2

56 sidor ur Word of Radiance

35 sidor ur Love from A to Z

103 sidor ur The Jumbie God´s revenge (utläst)

22/2

37 sidor ur Lover from A to Z

143 sidor ur Fake it till you bake it Jamie Wesley (ljudbok)

23/2

56 sidor ur Word of Radiance

73 sidor ur Love from A to Z

56 sidor ur Fake it till you baket it

24/2

79 sidor ur Love from A to Z (utläst)

41 sidor ur The city we became av N K Jemisin

135 sidor ur Fake it till you bake it (utläst)

31 sidor ur A dukes in default av Alyssa Cole (ljudbok)

25/2

42 sidor ur Word of Radiance

108 sidor ur A duke in default


+ 33 sidor ur Yo, Pol Rubio av Hector Lozano

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1206
tid lyssnat på ljudbok ca 12 timmar
antal utlästa böcker 3

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3440
tid lyssnat på ljudbok ca 47  timmar
antal utlästa böcker 11

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 9995
tid lyssnat på ljudbok ca 99 timmar
antal utlsäta böcker 23

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar