måndag 13 mars 2023

Det jag läste, såg och hörde på under vecka 10 / 2023

 

Min läsning är som den är, jag är tillfälligt rätt nöjd med hur den fortlöper, fick läst ut ett par böcker denna vecka som jag hållit på med ett tag, men har ett par till som jag hoppas på att läsa ut denna vecka.
Men denna vecka har jag sett på en del booktube och youtubeklipp förutom en del TV-serier som Ounce upon a time (2 avsnitt), Lockwood & co (2 avsnitt), Elite (1 avsnitt plus 4 shorts inför säsong 4), iZombie (6 avsnitt), American Horror story (10 avsnitt och därmed avslutat säsong 11) och filmen Kick ass.
Annars under veckan som gått blev det mest musik och ljudböcker jag lyssnade på, men jag lyssnade även på This American Horror story podcast.
Dag för dag läste jag
6/3
27 sidor ur These violent deligths av Micah Nemerever (ljudbok)
60 sidor ur Blynätter av Anna Jakobsson Lund
73 sidor ur A place to hang the moon av Kate Albus (ljudbok)

7/3
28 sidor ur These violent delights
53 sidor ur Blynätter
65 sidor ur A place to hang the moon

8/3
24 sidor ur These violent delights
60  sidor ur Blynätter
89 sidor ur A place to hang the moon
98 sidor ur Pojken i skogen av Mats Jonsson (utläst)

9/3
59 sidor ur These violent delights
65 sidor ur Blynätter

10/3
28 sidor ur These violent delights

11/3
23 sidor ur These violent delights
67 sidor ur Blynätter
79 sidor ur A place to hang the moon (utläst)

12/3
26 sidor ur These violent delights
101 sidor ur Blynätter (utläst)

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1154
tid lyssnat på ljudbok ca 8½ timmar
antal utlästa böcker 3

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 2394
tid lyssnat på ljudbok ca 16½ timmar
antal utlästa böcker 6

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 12389
tid lyssnat på ljudbok ca 115½ timmar
antal utlästa böcker 33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar