måndag 6 mars 2023

Vad jag läst, såg och hörde på vecka 9 / 2023


Jag försöker läsa mer för jag vill läsa, men det tar lite emot ännu, men jag läser ju iallafall bättre och mer som jag vill än vad jag gjrode förra året, sen skulle jag behöva mera tid till läsning för jag vill läsa så mycket så jag känner sådan stress över att jag inte har läst det jag planerar att läsa.
En hel del som tar tid ifrån att jag får något läst är att jag tittar en hel del på booktube förutom på TV-serier som denna vecka såg jag på How to get away with murder (5 avsnitt och har därmed avslutat hela serien, sen såg jag även allra första avsnittet för jag känner att jag ville se om serien för att se och komma ihåg vad som har hänt för jag har glömt en del då det är ett antal år sen jag såg det) och Lockwood & co (1 avsnitt), sen blev det så att jag såg om ett par avsnitt bara för jag ville ur serierna Merli, Sapre Aude (3) och Teen Wolf (1). Det sista avsnittet såg jag om för jag såg sen på filmen Teen wolf från 2023.
Sen under veckan så har jag lyssnat på musik och ljudböcker.

Detta läste jag dag för dag
27/2
56 sidor ur Word of Radiance av Brandon Sanderson
105 sidor ur A duke in default av Alyssa Cole (ljudbok)

28/2
33 sidor ur Word of Radiance
127 sidor ur A duke in default (utläst)

1/3
46 sidor ur Word of Radiance 
68 sidor ur These violent delights av Micah Nemerver (ljudbok)
156 sidor ur Hej Princess av Mats Jonsson (utläst)

2/3
45 sidor ur Word of Radiance
27 sidor ur These violent delights
140 sidor ur Mats kamp av Mats Jonsson
66 sidor ur Finlay Donovan jumps the gun av Ellie Cosimano (ljudbok)

3/3
52 sidor ur Word of Radiance
94 sidor ur Pojken i skogen av Mats Jonsson
22 sidor ur These violents delights 
56 sidor ur Finlay Donovan jumps the gun

4/3
80 sidor ur Word of Radiance
25 sidor ur These violent delights
118 sidor ur Finlay Donovan jumps the gun

5/3
43 sidor ur Word of Radiance
34 sidor ur These violents delights
68 sidor ur Finlay Donovan jumps the gun (utläst)
49 sidor ur Mats kamp (utläst)
33 sidor ur Pojken i skogen 


+ 18 sidor ur Yo, Pol Rubio av Hector Lozano

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1561
tid lyssnat på ljudbok ca 12 timmar
antal utlästa böcker 4

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 1240
tid lyssnat på ljudbok ca 8 timmar
antal utlästa böcker 3

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 11235
tid lyssnat på ljudbok ca 107 timmar
antal utlästa böcker 31

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar