lördag 22 oktober 2016

Pågående läsning # 28 plus avslut av #fallintofantasy16

Mitt pågående läsnigsinlägg brukar jag ju skriva på fredag, men denna vecka kommer det idag lördag istället för jag tänkte samköra det med att rapportera hur fall into fantasy läs-a-loten som jag har varit med i gått.

Som sagt jag ville medverka i läs-a-loten för att komma över min lässvacka som jag har varit i nu ca två månader, och det slutade med, har inte läst så här mycket som i denna vecka på månader. Sen kan det väl även vara så att jag har beslutat mig att jag behöver göra annat än bara gotta ner mig i TV-serie tittande som jag har gjort de senaste månaderna. I samband med det har ju förutom läsningen även bloggen och läsa andra bloggar och titta på Booktubers blivit lidande, men även det har det senaste blivit bättre med. Och nu blir det en blandning av allt och det känns bra att jag kan variera mig och inte bara göra en sak utan alla.

Läst denna vecka under läs-a-loten har jag ju gjort. Lyckas med att avsluta Flickan som älskade Tom Gordon av Stephen King, Pappa Pellerins dotter av Maria Gripe från pågående läsnings högen. Läsa Cress av Marissa Meyer, vol 3 ur graphic novel The Walking dead av Robert Kirkman och Liv av Mikaela Bley. Så jag är verkligen nöjd med mitt läsande denna vecka.

Har dock ett kvar påbörjade böcker kvar som jag verkligen tänker försöker avsluta den närmsta tiden för annars kommer mitt stående inlägg med pågående läsning fortsätta att vara tråkigt och bara innehålla samma böcker i flera veckor som det har gjort de senaste veckorna, böckerna som jag har kvar är.
Denna är en e-bok som jag har fått som rec ex.

The 100 läser jag mest för att se hur den skiljer sig från TV-serien som jag gillar.
Vassa föremål har jag bara precis börjat i men hoppas att den ska vara bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar