lördag 10 augusti 2019

Pågående läsning #143 plus vad jag hört och sett på

Lägg till bildtext
 I veckan har gått det lite trögt med läsningen, och det beror på att jag har fastnat att se på en favorit TV-serie och lyssna på en podd om den. Men jag har läst en del i dessa böcker plus lyssnat på Vassa föremål. Nu hoppas jag på att jag kommer att få läst en hel del kommande vecka för jag saknar ändå att läsa.

Som sagt då TV-serier jag sett på är Orphan Black, Stranger Things, Once Upon A Time och min favorit The 100 som jag har sett hela säsong 3 och även påbörjat på säsong 4.

Jag har lyssnat på poddarna Potterless ( en podd om Harry Potter böckerna), The Clone Club - An Orphan Black podcast, The Orphan Black podcast, The Stranger Things podcast och The 100 podcast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar