lördag 8 februari 2020

Pågående läsning # 169 plus vad jag sett och hört på

Har läst en del i veckan som har gått, och hoppas på att få läsa en del under veckan som kommer, from igår startade ju readathonen Tome Topple round 10 som jag tänkte vara med i, och här finns ett inlägg om ungefär vad jag planerat att läsa.
Bergtagen är ju en tegelsten även den, och jag har bara precis börjat på den, så den kanske jag läser ur nu eller så kommer det att bli en bok som kommer ligga kvar i denna pågående läsning länge.

Sett på i veckan har jag förutom booktubeklipp är Svärdet i stenen (Disney tecknadfilm), Orphan Black, Riverdale, 13 reason why, Grey´s anatomy, Miss Marple - En ficka full med råg och Blacklist.

Lyssnat en del på poddar har jag gjort även denna vecka, Spoil me (om böckerna ur Grishaverse av Leigh Bardugo och The fifth season av N K Jemisin), The Horror Virgin (om filmen Poltergeist), Riverdale register, Riverdale recap/rewind, The Orphan black podcast, The Clone club - an Orphan black podcast, The Blacklist podcast och Blacklist podcast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar