lördag 22 februari 2020

Pågående läsning #171 plus vad jag sett och hört på

Darkdawn (The Nevernight Chronicle, #3)


Nu ser du mig, Bolton, Sharon




















Försöker att läsa både de böcker som jag har hållit på att läsa ett tag plus de som jag hade planerat att läsa i denna vecka från den planering jag hade för de  readathon som jag hade tänkt vara med i denna vecka och det går både bra och inte alls. Hade velat ha läst mer.

Under veckan har jag även sett lite booktube  och några TV-serier som
Star Trek-the Original series, Orphan Black, 13 reading why, Greys anatomy. Sen har jag även sett filmen PS. I still love you.

Denna vecka har jag mest lyssnat på ljudböcker en som jag har lyssnat klart på plus två som jag snart har lyssnat klart på, men har även lyssnat på dessa poddar Mission tricoder - an Star Trek podcast, Orphan Black podcast och You're never going to read this.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar