måndag 7 februari 2022

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 5 / 2022

Ska säga att denna vecka har läslusten och lästakten funnits där och jag har läst som jag brukar  igen efter ca 6-8 månaders lång svacka.

Har denna vecka igen kanske sett lite mera på TV-serier som Ounce upon a time (2 avsnitt), Elementary (2 avsnitt), Doctor Who ( 1 avsnitt), American horror story (8 avsnitt) och The Expanse (26 avsnitt = avslutat serien + 2 avsnitt).
Sen under veckan har jag lyssnat på musik, ljudböcker ( 13 timmar + 30 min) och podden The guys who did this- The Expanse (om bokserien).

Vad jag läste dag för dag
31/1

53 minuter ur Följ mig av Tahere Mafi (ljudbok)

47 sidor ur Love & Gelato av Jenna Evans Welch (ljudbok)

86 sidor ur Babylon´s ashes av James S A Corey (utläst)

202 sidor ur The runaway cat av Lisa Oliver (ljudbok) (utläst)

1/2

45 minuter ur Love & Gelato

2/2

37 sidor ur Love & Gelato

3/2

98 sidor ur Love & Gelato

4/2

41 sidor ur Love & Gelato

112 sidor ur Följ mig (utläst)

76 sidor ur Luca & Marcel av Lacey Lennox (ljdubok) (utläst)

74 sidor ur Two boyfriends are better av Guy New York (ljudbok) (utläst)

144 sidor ur The expanse Origins av James S A Corey, Hallie Langbert, Gregson Lee & Huang Donlan (utläst)

5/2

35 sidor ur Love &  Gelato

269 sidor ur Open mind av Luna David (ljudbok) (utläst)

6/2

85 sidor ur Love & Gelato (utläst)

61 sidor ur Min syster, seriemördaren av Oyinkan Braithwaite


 Sammanlagt läst denna vecka 

antal sidor 1465

utlästa böcker 8


Sammanlagt i Februari 

antal sidor 1077

utlästa böcker 6


Sammanlagt i Januari

antal sidor 99705

antal böcker 25


Sammanlagt läst i år (2022)

antal sidor 10779

antal böcker 31

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar