måndag 28 februari 2022

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 8 / 2022

Denna vecka har läsningen varit lite påverkad mot hållet att jag inte har läst så mycket.
Har faktiskt inte sett så mycket på TV-serier, som man skulle kunna tro då jag inte läst så mycket, men har ändå sett på Once upon a time (3 avsnitt och därmed avslutat säsong 4), Elementary (2 avsnitt) och igen på The Expanse (2 avsnitt). Har sett på en del booktube i alla fall i början av veckan innan jag hamnade i något annat mode och inte såg på så mycket resten av veckan.
Förutom att lyssnat på ljudböcker (5 ½ timme) och musik har jag även lyssnat på poddar som The Expanse the unofficial podcast, The Expanse podcast, A legitmate salvage (The Expanse), Into the Expanse, The brother Expanse podcast.
Det här läste jag dag för dag:
21/2
57 sidor ur Sovjetistan av Erika Fatland
59 sidor ur Reaper of the soul av Rena Baaron (ljudbok)

22/4
56 sidor ur Sovjetistan
55 sidor ur Reaper of the soul
50 sidor ur Einstein´s dream av Alan Lightman

23/2
49 sidor ur Sovjetistan
50 sidor ur Reaper of the soul
50 sidor ur The end of evreything av Katie Mack

24/2
60 sidor ur  Sovjetistan
57 sidor ur Reaper of the soul
34 sidor ur Arrakis. Ökenplaneten av Frank Herbert

25/2
42 sidor ur Reaper of the soul 

26/2
43 sidor ur Sovjetistan
11 sidor ur Einstein´s dream
48 sidor ur Strange dogs av James S A Corey (utläst)

27/2
62 sidor ur Sovjetistan
47 sidor ur Reaper of soul
47 sidor ur Einstein´s dream

Sammanlagt läst denna vecka 

antal sidor 857

utlästa böcker 1


Sammanlagt i Februari 

antal sidor 4997

utlästa böcker 17


Sammanlagt i Januari

antal sidor 99705

antal böcker 25


Sammanlagt läst i år (2022)

antal sidor 16317

antal böcker 42

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar