måndag 21 februari 2022

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 7 / 2022

 

Läser en hel del, men känner att jag skulle behöva läsa ännu mera för att hålla uppe läsflytet. Den här boken som är på första bilden verkar aldrig bli utläst, även om jag påbörjade den i januari.
Vad jag däremot gör är faktistkt att se mer booktube än jag har gjort det senaste, och det är något jag saknat att göra det senaste halvåret, det har blivit mer TV-serier, men denna vecka har det varit lite mer sparsamt men sett på Once upon a time (5 avsnitt), Doctor Who (5 avsnitt = avslutat säsong 8) och sett om på The Expanse säsong 2 (2 avsnitt).
Förutom att lyssnat på ljudböcker (9 + timmar) och musik har jag även lyssnat på poddar som The guys hwo did this (om The Expanse bok-serien), The Expanse the unofficial podcast, The Expanse podcast, A legitmate salvage (The Expanse), Into the Expanse, The brother Expanse podcast och Ty & that guy med Ty Franck och Wes Chatham (genom Youtube för att få med video och bilder).

Vad jag läste dag för dag

14/2

49 sidor ur Eragon av Christoffer Paolini

76 sidor ur A princess theory av Alyssa Cole


15/2

54 sidor ur Take care of me av Giovanni Holmes (ljudbok)

48 sidor ur The Churn av James S A Corey (utläst)


16/2

49 sidor ur Eragon

35 sidor ur Arrakis - Ökenplaneten av Frank Herbert

64 sidor ur A princess theory (utläst)

121 sidor ur Take care of me


17/2

47 sidor ur Eragon

153 sidor ur Take care of me (utläst)

66 sidor ur Slay av Brittney Morris


18/2

52 sidor ur Eragon

43 sidor ur Arrakis - Ökenplaneten

68 sidor ur Slay


19/2

55 sidor ur Eragon

104 sidor ur Slay


20/2

49 sidor ur Eragon (utläst)

50 sidor ur Arrakis -Ökenplaneten

78 sidor ur Slay (utläst)


Sammanlagt läst denna vecka 

antal sidor 1261

utlästa böcker 5


Sammanlagt i Februari 

antal sidor 4140

utlästa böcker 16


Sammanlagt i Januari

antal sidor 99705

antal böcker 25


Sammanlagt läst i år (2022)

antal sidor 15460

antal böcker 41


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar