måndag 14 februari 2022

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 6 / 2022

 

Läsningen har varit bra under veckan som gått, däremot har jag inte läst lika mycket som jag brukar, eller mera sådant som jag inte räknar in i min läsning i antal sidor eller antal böcker under årets gång.
Jag har tittat på lite booktube, Youtube och Instagram under veckan förutom TV-serier som Elementary (3 avsnitt) och sett om på The Expanse (8 avsnitt).
Denna vecka har jag förutom att lyssnat på musik och ljudböcker (14 timmar och 40 min) lyssnat en hel del på poddar: The Guys hwo did this-The Expanse (om bokserien), A legetime salvage (The Expanse), Into the Expanse, The Brothers Expanse podcast, AfterbussTV Aftershow-The Expanse podcast och Expanse: the unofficial podcast (alla de andra poddarna om TV-serien).
Dag för dag läsning.

7/2

73 sidor ur Min syster, seriemördaren av Oyinkan Braithwaite

34 sidor ur Featherbed av Annabeth Albert (ljudbok)

60 sidor ur Open enconters av Luna David (ljudbok)


8/2

81 sidor ur Min syster, seriemördaren (utläst)

45 sidor ur Featherbed

35 sidor ur Open enconters (utläst)

384 sidor ur Heartstopper vol 4 av Alice Oesman


9/2

51 sidor ur Eragon av Christopher Paolini

24 sidor ur Arrakis - Ökenplaneten av Frank Herbert

95 sidor ur Featherbed (utläst)

350 sidor ur Take care of you av Gianni Holmes (ljudbok) (utläst)


10/2

46 sidor ur Eragon

79 sidor ur A princess in theory av Alyssa Cole

152 sidor ur Her wild coast av Dakota Davies (ljudbok) (utläst)


11/2

48 sidor ur Eragon


12/2

48 sidor ur Eragon

26 sidor ur Arrakis - Ökenplaneten

68 sidor ur A princess in theory


13/2

45 sidor ur Eragon

58 sidor ur A princess in theory


 Sammanlagt läst denna vecka 

antal sidor 1802

utlästa böcker 5


Sammanlagt i Februari 

antal sidor 2879

utlästa böcker 11


Sammanlagt i Januari

antal sidor 99705

antal böcker 25


Sammanlagt läst i år (2022)

antal sidor 12581

antal böcker 36

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar