måndag 21 mars 2022

Vad jag läst, såg och hörde på under vecka 11 / 2022

 

Läsningen flyter på som normalt och jag är rätt nöjd med det jag läser just nu, och även blandiningen mellan det jag hinner se på Booktube och TV-serier, även om jag ligger efter med en hel del klipp, filmer och serier plus böcker som jag vill ha läst.
Så på tal om TV-serier så har jag i veckan som gått sett på Elelmentary (3 avsnitt), Lucifer (2 avsnitt), Walker (1 avsnitt) och sett om 3 avsnitt av The Expanse.
Sett om på The Expanse har jag gjort pga jag lyssnar på poddar om serien: The Expanse the unofficial podcast, The Expanse podcast, A legitmate salvage, Into the Expanse, The brother Expanse podcast,The churn, Ty and that guy (genom Youtube för även få bild till poden). Sen har jag även lyssnat på musik och ljudböcker (ca 7timmar och 30 minuter).

Läst dag för dag

14/2

32 sidor ur The great hunt av Robert Jordan

66 sidor ur Persepoilis rising av James S A Corey

85 sidor ur Solitaire av Alice Oseman (ljudbok)

15/2

37 sidor ur The great hunt

72 sidor ur Persepolis rising

77 sidor ur Solitaire (utläst)

72 sidor ur Sink or swim av Annabeth Alberts (ljudbok)

16/2

28 sidor ur The great hunt

61 sidor ur Persepolis rising (utlässt)

59 sidor ur Sink or swim

17/2

19 sidor ur The great hunt

70 sidor ur Himmelska eldars stad av Cassandra Clare

75 sidor ur Sink or swim

18/2

31 sidor ur The great hunt

68 sidor ur Sink or swim

19/2

29 sidor ur The great hunt

58 sidor ur Sink or swim (utläst)

20/2

67 sidor ur Himmelska eldens stad

48 sidor ur Det blåser på månen av Erik Linklater (ljudbok)


Sammanlagt läst denna vecka 

antal sidor 1054

utlästa böcker 3


Sammanlagt i Mars

antal sidor 3711

utlästa böcker 10


Sammanlagt i Februari 

antal sidor 5230

utlästa böcker 20


Sammanlagt i Januari

antal sidor 99705

antal böcker 25


Sammanlagt läst i år (2022)

antal sidor 20261

antal böcker 55

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar