måndag 6 november 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 44 / 2023


Den här veckan som gått har jag läst en del, men inte så mycket som jag skulle vilja, för vi håller även på att flytta runt i huset, så min fibromyalig och artros har varit lite värre än vanligt så då jag inte har hållit på att greja med det genom att rensa igenom sakerna som ska antingen sparas, skänkas till second hand eller slängas och även varit på IKEA för att handla nya möbler etc, så har jag varit så trött och medtagen så jag inte har lyckats läsa mer än lite grann.


Den här veckan har jag sett på lite booktube och dessa TV-sereier Riverdale (3 avsnittt) och The Blacklist (2 avsnitt).

Men som vanligt är det bara musik och ljudböcker jag har lyssnat till.
Annat som har tagit tid från läsning är mitt skriv-projekt.
Detta läste jag dag för dag
30/10
46 sidor ur The once and futrue witches av Alix E Harrow (utläst)
15 sidor ur Age of Myth av Michael J Sullivan (ljudbok)
28 sidor ur Binti. The complete triology av Nnendi Okorafor

31/10
29 sidor ur Age of Myth
115 sidor ur Binti (utläst)

1/11
77 sidor ur Brevet till Auberginerepubliken av Abbas Khider
52 sidor ur Ice planet babarians av Ruby Dixon (ljudbok)
32 sidor ur Age of Myth

2/11
72 sidor ur Brevet till Auberginerepubliken
52 sidor ur Ice planet barbarians
24 sidor ur Age of Myth
27 sidor ur The new guys av Meredith Bagby

3/11
25 sidor ur Ice planet barbarians
23 sidor ur Age of Myth

4/11
56 sidor ur Ice planet barbarians (utläst)
68 sidor ur The empty grave av Jonathan Stroud
33 sidor ur Age of Myth

5/11
43 sidor ur The empty grave
74 sidor ur The new guys
27 sidor ur Age of Myth (utläst)

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 919

antal minuter lyssnat på ljudbok ca 8 timmar och 45 minuter 

antal utlästa böcker 4

Sammanlagt läst under Novemberf
antal sidor 685
antal minuter lyssnat på ljudbok ca 4 timmar och 45 minuter
antal utlästa böcker 2

Sammanlagt läst under Oktober månad
antal sidor 4100
tid lyssnat på ljudbok ca 43 timmar och 45 minuter
antal utlästa böcker 10

Sammanlagt läst under September månad
antal sidor 4429
tid lyssnat på ljudbok 40 timmar och en kvart
antal utlästa böcker 15

Sammanlagt läst under Augusti månad
antal sidor 5004
tid lyssnat på ljudbok 40 timmar och en kvart
antal utlästa böcker 17

Sammanlagt läst under Juli månad
antal sidor 5343
tid lyssnat på ljubok ca 35 timmar  
antal utlästa böcker 14
 
Sammanlagt läst under Juni månad
antal sidor 5220
tid lyssnat på ljudbok ca 43½ timmar  
antal utlästa böcker 17

Sammanlagt läst i Maj
antal sidor 3593
tid lyssnat på ljudbok ca 37 timmar
antal utlästa böcker 10

Sammanlagt läst under April månad
antal sidor 2818
tid lyssnat på ljudbok ca 27 timmar 15 minuter
antal utlästa böcker 9

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 5999
tid lyssnat på ljudbok ca 39 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 47059
tid lyssnat på ljudbok ca 123 timmar och 15 minuter
antal utlästa böcker 141


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar