lördag 6 april 2019

Pågående läsning #155 plus vad jag sett och hört på under veckan

Under veckan har jag lyckats avsluta en del av de där böckerna som har hängt med länge i min pågående läsning, men även påbörjat lite nya saker.
De nio närmaste dagarna kommer jag att medverka i ett readathon recomendationathon ( böcker som booktubers har fått mig att vilja läsa). Här finns mitt inlägg om det. 
Jag hade inte med Törnrosor av Stephen King & Owen King i det inlägget men den boken kan passa in på grund av att första gången jag hörds böcker så kanske jag inte hade plockat upp den så snabbt om jag inte hade hört talas om den där.

Har sett på en del booktubers som vanligt denna vecka, plus TV-sereier, Grimm, Sabrina the Teenage Witch, The Orphan Black och Once Upon A Time plus Keyyo med Rheborg i Ryssland (första delen).

Har lyssnat på en del musik och en del poddar som The Grimm podcast, The Orphan Black podcast, Clone Club: An Orphan Black Podcast, The Sabrina Teenage Watch, The Once podcast, Onceable ocn UNspoiled! Harry Potter (om Harry Potter and the socerers stone läsning av boken).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar