tisdag 2 april 2019

Veckans topplista - senaste böckerna

Johanna skriver så här om veckans topplista:

Idag blir det en enkel topplista där vi helt enkelt presenterar de senaste fem böckerna vi fått, lånat eller köpt hem. 

Här kommer min lista :

  • Krigsstorm av Victoria Aveyard (sista delen i röd drottning) - ett rec ex från Modernista ( det dumma är att jag ännu inte har läst del 2 och 3 ännu).
  • Tidsväktarna del 3 Trollkarlen av Leif Jacobsen & Mats Lerneby - ett rec ex från Hoi förlag.
  • The Winter of the witch av Kathrine Arden - ett bibliotekslån som jag redan har börjat läsa
  • Becoming Nicole av Amy Ellis Nutt - bok som jag köpt genom Bookdepository
  • Törnrosor av Stephen King - ett bibliotekslån som jag ännu inte har hämtat upp fast den står och väntar på mig på reservationshyllan på biblioteket.


12 kommentarer:

  1. Törnrosor ska jag läsa så småningom.

    SvaraRadera
  2. The winter of the witch verkar spännande.

    SvaraRadera
  3. Läste nyligen Tkdsväktarna del 2,dock inte lika bra som ettan.

    SvaraRadera
  4. Törnrosor vill jag läsa :)

    SvaraRadera
  5. denenda boken jag känner igen är Törnrosor, som jag faktiskt tänkt att jag ska läsa. brukar annars inte läsa King

    SvaraRadera
  6. Törnrosor har jag läst, också som lån på biblioteket. Sådana nya böcker går ju heller inte att låna om, så fick ta den på förtur framför annat p.g.a det omfattande sidantalet. ;)

    SvaraRadera
  7. Jag är lite nyfiken på Törnrosor, men det är så länge sen jag läst King, så få se hur det blir.

    SvaraRadera