söndag 14 april 2019

Påskutmaningen 2019 + TBR

Även detta år kommer Mia hålla i Påskutmaningen och jag tänker vara med i precis som tidigare år.  Så här skriver Mia på sin blogg:


Vi startar torsdagen 18/4 klockan 06.00 och avslutar annandag påsk 22/4 kl: 23.55 (kommer ett inlägg hos Mia) och redovisar läsningen senast torsdagen 25/4 23.55.

Regler;

*för att vinna ska man läsa flest antal sidor och
extra plus om man skriver om hur det går på sin blogg vid minst två tillfällen
och trippelplus om man Instagrammar med taggen #paskut19

*man får "läsa" ljudböcker om man kan redovisa sidorna.

*man får läsa klart böcker man börjat på.

*skriva ett blogginlägg om vilka böcker du tänker läsa senast 16/4 via Inlinkz i detta inlägg (alltså Mias inlägg.)

Här kommer en bild på vilka böcker jag tänker läsa under påskutmaningen, The Stone Sky kommer redan att vara påbörjad för jag och Evelina läser den tillsammans / vi läser ca 50 sidor per dag.
Sen kan hända att jag kommer att läsa något helt annat för jag är stor humörläsare, så om jag inte känner att läsa en viss bok så gör jag inte det utan läser något som jag vill läsa istället.



2 kommentarer:

  1. Ser ut som trevlig läsning.

    SvaraRadera
  2. Linwood Barclay har jag läst någon bok av för länge sen, minns den som riktigt bra, kanske idé att ta upp igen.
    Kul med gemensam läsning, ca 50 sidor om dagen är ju lagom. :)

    SvaraRadera