lördag 13 april 2019

Pågående läsning #156 plus vad jag sett och hört på under veckan


I veckan har jag faktikt fått läst lite se bara vilka böcker som var med på förra veckans bild:(och då finns inte ens Flikan med sju namn, Min flykt från Nordkorea av Hyensonseo Lee med där som jag också har läst i veckan som gått)
Nästan alla är utlästa, det är bara stackars Madeleine-boken som aldrig blir utläst, även om det är ett ämne som intresserar mig, men det är andra böcker som får förtur, ska se om jag lyckats kanske läsa ut den i veckan som kommer?

Sen har jag sett på lite booktubeklipp, men även TV-serier som The Chilling adventures of Sabrina (CAOS), Sabrina The teenage witch, Once Upon a Time, Grimm och Saknad, aldrig glömd.

Sen har jag lyssnat på en hel del poddar denna vecka: You´re never going to read this, UN!Spoild Harry Potter, Lundströms bokradio, Snedtänkt med Kalle Lind, Mordpodden, The Grimm podcast, Sabrina the teenage watch, The Storybrooke herald: A Once Upon a time podcast, The Once upon a time podcast, Riverdale after dark (om CAOS).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar