fredag 5 april 2019

Wrap up - The Fantasy AdventureAthon - vad jag läste

Förra veckan försökte jag ju deltaga i en readathon och hur gick läsningen.
Så här hade jag planerat den;



Vad jag läste var detta:



Böckerna täckte ändå nästan hela min resa:



The Gilded wolves stämde in på - Cliff (naturord i titlen) + Toad (grönt omslag) + Fate (en historisk bok)
Högt spel (Six of Crows) stämde in på - Bewilder ( en bok med omvälvande handling -plottwist) + Adventure (första boken i en serie)+ Potion (läsa en bok medans man drack något).

Denna ända punkt jag inte läste någon bok till var Fellowship ( en bok som alla läste eller något liknande).

Jag läste sammanlagt 808 sidor och här finns recensioner på böckerna jag läste. The Gilded wolves och Högt spel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar