lördag 20 april 2019

Påskutmaningsrapport # 1 + Pågående läsning # 157 plus vad jag sett och hört på under veckan

Min läsning i veckan har gått riktigt bra och jag har läst ut flera böcker men de böckerna på bilden är de jag har kvar som jag ska läsa ut, och sen i torsdags har även Påskutmaningen pågått och jag har läst så här de två dagar som den pågått:

Torsdagen den 18e april 47 sidor ur The Stone sky av N K Jemisin, 130 sidor ur Den siste väktaren av Leif Jacobsson & Mats Lernby och 20 sidor ur Norden under andra världskriget red av Anders Franksson. Sammanlagt dag 1 197 sidor.
Fredagen den 19e april 36 sidor ur The Stone sky och 256 sidor ur Svart eld av Alyson Noel. Sammanlagt  dag 2 292 sidor.
Sammanlagt dag 1 + dag 2 489 sidor. 
På tur för påskutmaningen står nu denna påskkrim:


I veckan har jag sett på Sabrina the teenage witch, The chilling adventures of Sabrina, Once upon a time, Riverdale och Grimm förutom en massa booktubers.

Lyssnat på poodar: The Grimm podcast, Swiming in Sweatwater, Riverdames, Riverdale after dark, Chilling podcast of Sabrina, The binging adventures of Sabrina, Sabrina the teenage watch, UN!Spoiled/Harry Potter, The Storybrooke Herald-A once upon a time podcast och The once podcast.

1 kommentar: