söndag 12 mars 2017

Helgfrågan v 9



Då var det dags att svara på Mias bokhörnas helgfråga som lyder så här;

Vilken bok längtar du efter att läsa i vår? (Kan man nu inte bara nämna en, så kan man lista några.)

En bok som jag vet ska bli utgiven nu i vår och som jag ser framemot att läsa är Midnattskronan av Sarah J Mass.

Såg att andra även har skrivit vad de har liggande i att-läsa-högen att de inte har tänkt på nyutgivningar utan de böcker de har planerat att läsa snarast och kände att det skulle vara kul att berätta om vad som finns i min hög, som är till stor del från biblioteket. (Blev ett axplock och de som är först på tur).

  • The walking dead vol 13-16
  • Athenas tecken - Rick Riordan
  • Stormsvala/Solsvärta - Marianne Cedervall
  • Alice i underlandet - Lewis Caroll
  • Ensam på Mars - Andy Weir
  • Sågverksungen - Vibeke Olsson

4 kommentarer:

  1. Lewis Carroll borde jag också läsa. står i hyllan liksom Vibeke Olsson

    SvaraRadera
  2. Alice i Underlandet har jag faktiskt på min önskelista. Får se om den någon gång tar steget därifrån och in i läshögen.

    SvaraRadera
  3. Midnattskronan ser jag framemot :) Walking dead vill jag läsa mer av, måste nog och låna på biblioteket :)

    SvaraRadera
  4. Ensam på Mars en fantastisk bok tycker jag =)

    SvaraRadera