torsdag 30 mars 2017

Veckans Booktuber #17

Dessa Booktuber inlägg började jag med i somras och först tänkte jag att jag skulle tipsa om en Booktuber per vecka, men sen efter ett par veckor så slutade jag med inläggen, men har sporadiskt under detta år postat ett och annat inlägg om Booktuber jag har fastnat för.
Och denna vecka blir det ett dubbeltips för jag har hittad två Booktubers som jag inte kan sluta titta på (som tur är finns det många videor för bägge har hållit på några år), men tyvärr har jag fullt upp att titta på dem jag prenumererar på och även försöka titta igenom Titta senare där jag har lagt så många  videoklipp av andra Booktubers.

Veckans första tips är Book Roast (hon har även par urgulliga katter).



Och den andra är BooksandLala (hon har en sexårig son som unboxar Owelcrate JR, lite kul för det har jag inte sett hos någon annan Booktuber),



Tänkte lista de tidigare inläggen här om någon är intresserad (en del var det ett tag sen de la upp någon video, men jag håller tummarna för att det kommer nya videos snart).

Booktuber #16
Booktuber #15
Bookuber #14
Booktuber #13
Booktuber #12
Booktuber #11
Booktuber #10
Booktuber #9
Booktuber #8
Booktuber #7
Booktuber #6
Booktuber #5
Boktuber #4
Booktuber #3
Booktuber #2
Booktuber #1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar