lördag 20 januari 2018

Pågående läsning # 90 (plus vad jag sett och hört på)


Ja, hur det gått med läsningen denna vecka, det jag har lagt mest krut på är Dödssynden för att jag är med i Nellys read-a-long om den boken, så håll utkik efter andra inlägget om boken som kommer senare idag.
Annars har jag läst ut Resan tillbaka av Karina Johansson, nu är det dags att skriva en recension, förhoppningsvis kommer den på söndag.
Jag har dock sett en hel del på Musikhjälpen även denna vecka, men from onsdag gick det inte längre att se på det och då har jag istället försökt se ikapp en del youtubeklipp jag vill se.
Sen såg jag Shadow of Truth, en dokumentär om ett mord i Israel, som har diskuterats i podden Crime writers on, och det avsnittet har jag nu lyssnat på. Och lite andra poddar har jag även lyssnat på. Tex Svenska mordhistorier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar