lördag 2 februari 2019

Pågående läsning #146 plus vad jag sett och hört på

I början av veckan var jag lite i en lässvacka, tyckte inte någon bok drog i mig så jag läste bara de sidorna i böckerna som jag och Evelina läste tillsammans, men sen de två sista dagarna i januari tänkte jag att det skulle vara trevligt att försöka hinna läsa ut ett par böcker jag höll på med och det lyckades jag med.
Så de böcker som är på bild idag är två böcker som jag har hållit på att läsa i ett tag plus nystartade i februari.

Vad jag istället gjorde i veckan var att se på booktube, några tv-serier jag och Evelina ser på tillsammans denna vecka avslutade vi Stranger things säsong 2 och ser framemot att säsong 3 ska börja i juli i år, och vi ser även Riverdale tillsammans och där är vi ju mitt i säsong 3. Jag har även sett avsnitt ur The Discepperance of Maura Murray, The Backlist, A Series of Unfornate Events och Grimm.

Lyssnat på poddar som diskuterar en del TV-serier jag har sett på,  har jag också gjort i veckan så som The Grimm podcast, Stranger Things podcast, Stranger Things Talks, Swiming in Sweatwater, Cry me a Riverdale, XOXO Riverdale, Recap/Rewind Riverdale och Riverdale after dark.
Har även lyssnat på en ny podd som heter That´s ancient history.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar