lördag 9 februari 2019

Pågående läsning #147 plus vad jag sett och hört på


Läsningen flyter väl på, men om jag skulle se till mitt Goodreadsmål så ligger jag efter med ca 4 böcker. Från förra veckan så har jag läst ut 3 böcker.

När jag inte har läst så har jag sett på Booktube, Grimm, Riverdale, A Series of Unfotrunate Events, Sabrina the teenage witch, Orphan Black och Once upon a time.

Eller lyssnat på musik eller poddar, många poddar jag lyssnar på handlar om TV-serierna jag ser som the Grimm podcast, Sabrina the teenage watch, Riverdale after Dark, XOXO Riverdale, Riverdale recap/rewind, Cry me a Riverdale, Swiming in Sweat water, Riverdames, The Blacklist Podcast, Clone club; An Orphan Black Podcast, The Orphan Black Podcast, Game of Owns- The Game of Thrones podcast och Marie Lundströms Bokradio.

1 kommentar: