måndag 1 juni 2020

Vad jag läst, sett och hört under vecka 22 / 2020

Harry Potter and the Half-Blood Prince (Harry Potter, #6)Genom dina ögon (inbunden)The Toll (häftad)A Pinch of Magic (häftad)
The Toll och A pinch of magic, är de två böckerna som jag räknar med att påbörja läsa i dag, då den ena är den bok jag läser med Evelina och den andra är första boken för readathonen Make Your Myth Taker.

Under veckan har jag hållit på att läsa ut flera av de böcker som jag har haft på gång för maj majmånads readathoner, och det har gått riktigt bra med det.

Jag har även sett på en hel del booktube och följt SVTs uppdateringar om Corona med pressträffar och även dokumentären Berättelser från frontlinjen, annars har jag sett på Once upon a time in Wonderland, The Blacklist och The Games of Thrones.

Däremot har jag mest lyssnat på ljudböcker under veckan men ett par poddar har jag lyckats lyssna på med Game of Owns - The Game of Thrones podcast och USA-podden.

25/5
59 sidor ur Red sister (ljudbok) av Mark Lawrence (utläst)
9 sidor ur Indonesien berättar: Tusen gevärskulor & tusen fjärilar - novellsamling

26/5
61 sidor ur Kyssfaktorn av Helen Hoang

27/5
61 sidor ur Kyssfaktorn av Helen Hoang
13 sidor ur Indonesien berättar
72 sidor ur Bokcirkeln vid världens ände (ljudbok)

28/5
64 sidor ur Kyssfaktorn
89 sidor ur Bokcirkeln vid tidens ände
210 sidor ur Konsekvenser av att dö av Rose-Marie Bouw (utläst)

29/5
59 sidor ur Kyssfaktorn
14 sidor ur Indonesien berättar
28 sidor ur Genom dina ögon av Peter Hoeg

30/5
79 sidor ur Kyssfaktorn
16 sidor ur Indonesien berättar
186 sidor ur Bokcirkeln vid tidens ände (utläst)

31/5
49 sidor ur Kyssfaktorn (utläst)
20 sidor ur Indonesien berättar (utläst)
225 sidor ur Genom dina ögon


Sammanlagt denna vecka
lästa sidor 1314
utlästa böcker 5

Sammanlagt i maj
lästa sidor 7630
utlästa böcker 17

Sammanlagt i april
lästa sidor 7976
utlästa böcker 22

Sammanlagt i mars
lästa sidor 7262
utlästa böcker 23

Sammanlagt i februari
lästa sidor 4562
utlästa böcker 11

Sammanlagt januari
lästa sidor 3764
utlästa böcker 10

Sammanlagt i år
lästa sidor 31145
utlästa böcker 83

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar