måndag 22 juni 2020

Vad jag läst, sett och hört på vecka 25 / 2020

Harry Potter and the Half-Blood Prince …















I denna vecka har jag läst en hel del pga Queer blackathon som pågick mellan 19-20e juni men även för att jag läst en del till readathonen Make your myth taker. (Detectathon blev ändrade datum för den readathonen)

Annars har jag inte lyssnat på så mycket annat än ljudböcker i veckan, får ta tag och lyssna på en del poddar då jag inte har så många ljudböcker att lyssna till.

Har däremot i alla fall lyckats hålla upp lite serie tittande förutom att se på booktube och följa nyheterna på svt.se och SVT play, och det är de jag och Evelina ser på tillsammans - Once upon a time in Wonderland, The blacklist och The game of thrones.

Vad jag läst i veckan är följande:
15/6
65 sidor ur Crazy rich i asien - Kevin Kwan
75 sidor ur City of brass (ljudbok) - S A Chakraborty (utläst)
32 sidor ur Ivy Aberdeen´s letter to the world - Ashley Herring Blake

16/6
67 sidor ur Crazy rich i asien
277 sidor ur Ivy Aberdeen´s letters to the world (utläst)

17/6
62 sidor ur Crazy rich i asien
220 sidor ur Sorcery of Thorns (ljudbok+e-bok) - Margret Rogerson

18/6
51 sidor ur Crazy rich i asien 
89 sidor ur Sorcery of Thorns

19/6
263 sidor ur You should see me in a crown (ljudbok) - Leah Johnson
17 sidor ur How we fight for our lives (ljudbok+e-bok)- Saaed Jones

20/6 
58 sidor ur Crazy rich i asien (utläst)
64 sidor ur You should see me in a crown (utläst)
174 sidor ur How we fight for our lives (utläst)
368 sidor ur Felix ever after (ljudbok) - Kacen Callender (utläst)

21/6
50 sidor ur Equilibrium - Anna Jakobsson Lund
22 sidor ur Konungens återkomst - J R R Tolkien

Sammanlagt denna vecka
lästa sidor 1954
utlästa böcker 6

Sammanlagt i juni 
lästa sidor 4313
utlästa böcker 10

Sammanlagt i maj
lästa sidor 7630
utlästa böcker 17

Sammanlagt i april
lästa sidor 7976
utlästa böcker 22

Sammanlagt i mars
lästa sidor 7262
utlästa böcker 23

Sammanlagt i februari
lästa sidor 4562
utlästa böcker 11

Sammanlagt januari
lästa sidor 3764
utlästa böcker 10

Sammanlagt i år
lästa sidor 34678
utlästa böcker 98

Jag måste informera om att jag har något problem så jag kan inte lämna kommentarer varken på min egen blogg eller andras bloggar, men jag tackar för alla kommentarer jag får både på detta och andra inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar