fredag 7 augusti 2020

En försenad tisdagstrio - de senaste böckerna jag fick hem

Jag missade helt i tisdags att tisdagstrion var tillbaka efter semestern, men då jag i dag egentligen skulle skriva/svara på Helgfrågan, men då jag inte har något bra svar på den, så valde jag att göra en försenad trio av de senaste böckerna som har kommit till mitt hem.

Jag har handlat ifrån Bookdepository under juni och juli månad så jag visar alla fyra böcker jag har köpt.

The Land of Stories: The Enchantress ReturnsGods of Jade and ShadowThe Rosewater InsurrectionZone One

  1. The Land of stories : The Enchantress return av Chris Colfer
  2. Gods of jade and shadow av Silvia Moreno - Garcia 
  3. The Rosewater Insurrection av Tade Thompson, har läst men ännu inte recenserat på bloggen, men här finns en recension av första delen Rosewater i trilogin.
  4. Zone one av Colson Whitehead

6 kommentarer:

  1. Känner inte till en enda av dessa, men jag namnen Colfer och Whitehead är bekanta.

    SvaraRadera
  2. Känner inte till böckerna, men har en bok av Colfer och en av Whitehead olästa i bokhyllan.

    SvaraRadera
  3. Whitehead vill jag läsa något av.

    SvaraRadera
  4. Den boken av Whitehead har jag varit sugen på ett bra tag. Den handlar visst passande nog om livet efter en pandemi...

    SvaraRadera
  5. Bara okända titlar för mig. Men av Colson Whitehead har jag läst Nickelpojkarna.

    SvaraRadera
  6. Zone One blir jag riktigt nyfiken på, eftersom jag gillade både Underjordiska järnvägen och Nickelpojkarna.

    SvaraRadera