måndag 21 september 2020

Vad jag läst, sett och hört på under vecka 38 / 2020

Förlorade själars stad  (The Mortal Ins…Stormarnas imperium (Throne of Glass, #…Brott och straff
Har gått trögt med läsningen denna vecka ( eventuellt varit i någon svacka?) men har ändå hunnit läsa lite, och nu hoppas jag ju som sagt att denna vecka att det kommer att gå bättre med läsningen.

Har däremot sett en hel del på TV-serier förutom lite booktube.
TV-serierna har varit The Blacklist (2 avsnitt), How to get away with murder (2 avsnitt), Lucifer (1 avsnitt), The Shannara Chronicle (2 avsnitt), An Aurora Teagarden mystery : Real Murders och Fear the walking dead (17 avsnitt).

Då jag har sett på en hel del TV-serier har jag även lyssnat på poddar om dessa: The Blacklist podcast, Blacklist exposed, The walking cast, Mission log:an Gene Rodenberry podcast om Star Trek, After Buzz: The how to get away with murder podcast, Afterbuzz TV after show: The Lucifer podcast, Team Lucifer Podcast och After Buzz: The Shannara Chronicles.

Detta hann jag ändå med att läsa under veckan som gick:
14/9
50 sidor ur Bruna Flickor av Koko Hubara
28 sidor ur Brott och straff av Fjodor Dostojevskij

15/9 
78 sidor ur Inkräktare av Tana French

16/9
0 sidor

17/9
30 sidor ur Bruna Flickor

18/9
75 sidor ur Bruna Flickor (utläst)

19/9
20 sidor ur Mellan världen och mig av Ta-Nehisi Coates

20/9
127 sidor ur Mellan världen och mig (utläst)

Sammanlagt denna vecka
lästa sidor 303
utlästa böcker 2

Sammanlagt i september 
lästa sidor 2139
utlästa böcker 8

Sammanlagt i augusti
lästa sidor 5462
utlästa böcker 12

Sammanlagt i juli
lästa sidor 5915
utlästa böcker 13

Sammanlagt i juni 
lästa sidor 6455
utlästa böcker 16

Sammanlagt i maj
lästa sidor 7630
utlästa böcker 17

Sammanlagt i april
lästa sidor 7976
utlästa böcker 22

Sammanlagt i mars
lästa sidor 7262
utlästa böcker 23

Sammanlagt i februari
lästa sidor 4562
utlästa böcker 11

Sammanlagt januari
lästa sidor 3764
utlästa böcker 10

Sammanlagt i år
lästa sidor 64425
utlästa böcker 144 (141 på Goodreads) ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar