måndag 22 mars 2021

Vad jag läst, sett och hört på under vecka 11 / 2021








I denna vecka som varit har jag försökt läsa så mycket som möjligt, men ändå inte lyckats läsa ut flera av de böcker jag håller på att läsa, men det har blivit andra som blivit utlästa, så jag hoppas mitt läsflyt fortsätter så jag kan få läst ut helst alla av dessa böcker innan denna månad tar slut.

Förutom att titta på booktube har jag även lyckats trycka in att se på lite TV-serier, 2 avsnitt a The Blacklist, 2 avsnitt av Games of thrones oc h1 avsnitt av Riverdale.

I veckan har jag även lyckats lyssna lite på poddar som You´re never going to read this, Talking Bookish with me och Alltså, vad hände (alla dessa poddar går att lyssna på genom Storytel, så det blir lite tips på poddar). Sen har jag även lyssnat på en del ljudböcker i 12 timmar.

15/3

67 sidor ur A Grimm warning av Christoffer  Colfer

29 sidor ur Sense and sensibility av Jane Austen

102 sidor ur Gryningsstjärnan av Charlotte Cederlund (ljudbok)


16/3

59 sidor ur A Grimm warning

61 sidor ur Exit väst av Moshin Hamid (ljudbok)

29 sidor ur Sense and sensibility

103 sidor ur The Echo wife av Sarah Giley (ljudbok)

84 sidor ur Memento av Jay Kristoff & Amie Kaufmann (utläst)


17/3

65 sidor ur A Grimm warning

52 sidor ur Exit väst

30 sidor ur Sense and sensibility

81 sidor ur The Echo wife


18/3

64 sidor ur A Grimm warning

49 sidor ur Exit väst (utläst)

70 sidor ur The Echo wife (utläst)

49 sidor ur One dark throne av Kendare Blake


19/3

74 sidor ur A Grimm warning

68 sidor ur Gryningsstjärna


20/3

64 sidor ur A Grimm warning

101 sidor ur Gryningsstjärna (utläst)

80 sidor ur Hollowpox - Morrigan Crow och Wundjurens mörka gåta av Jessica Twonsend

80 sidor ur The Black Flamingo av Dean Atta (ljudbok)


21/3

71 sidor ur A Grimm warning (utläst)

225 sidor ur Hollowpox ...


 Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1755

utlästa böcker 5


Sammanlagt läst i Mars

antal sidor 6003

utlästa böcker 19


Sammanlagt läst i februari

antal sidor 5792

utlästa böcker 19


Sammanlagt läst i januari 

antal sidor  5439

utlästa böcker 13


Sammanlagt läst i år (2021) 

antal sidor 17252

utlästa böcker 51

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar