måndag 29 mars 2021

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 12 / 2021


Under veckan har jag läst en hel del för jag deltar i en del readathon som jag vill läsa böcker för, plus att jag hade ett par böcker som jag behövde läsa ut innan jag skulle lämna tillbaka dem till biblioteket.

Nu hoppas jag på att även veckan som kommer ska innehålla en hel del läsning, för jag har flera böcker jag behöver läsa klart och andra som jag desperat gärna vill läsa.

Har även sett på några TV-serer som 2 avsnitt av Games of thrones, 1 avsnitt av The Blacklist och 1 avsnitt av Killing Eve sen har jag även sett på booktube klipp.


Sen har jag förutom att lyssna på ljudböcker (12 timmar) även kunnat lyssna lite på podden Talk bookish with me. 


Detta har jag läst dag för dag

22/3

50 sidor ur Drakarnas dans av George R R Martin

59 sidor ur Hollowpox - Morrigan Crow & wundjurens mörka gåta av Jessica Twonsend

33 sidor ur A dark and hollow star av Ashley Shuttleworth

271 sidor ur The black flamingo av Dean Atta (utläst)


23/3

65 sidor ur Drakarnas dans 

99 sidor ur Hollowpox (utläst)

51 sidor ur A dark and hollow star

71 sidor ur And absolutley remarkable thing av Hank Green


24/3

63 sidor ur Drakarnas dans

39 sidor ur A dark and hollow star

271 sidor ur And absolutley remarkable thing (utläst)

45 sidor ur Assassin Quest av Robin Hobb


25/3

60 sidor ur Drakarnas dans

67 sidor ur A dark and hollow star

36 sidor ur Asssassin Quest

505 sidor ur Välkommen hem av Ninni Schulman (utläst)


26/3

44 sidor ur Drakarnas dans 

47 sidor ur Assassin Quest

77 sidor ur A dark and hollow star


27/3

61 sidor ur Drakarnas dans

103 sidor ur One dark throne av Kendare Blake

14 sidor ur Assassin Quest

118 sidor ur A dark and hollow star


28/3

72 sidor ur Drakarnas dans 

210 sidor ur One dark throne 

36 sidor ur Assassins Quest 

102 sidor ur A dark and hollow star (utläst)



 Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 2618

utlästa böcker 5


Sammanlagt läst i Mars

antal sidor 8621

utlästa böcker 24


Sammanlagt läst i februari

antal sidor 5792

utlästa böcker 19


Sammanlagt läst i januari 

antal sidor  5439

utlästa böcker 13


Sammanlagt läst i år (2021) 

antal sidor 19870

utlästa böcker 56

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar