fredag 8 april 2022

Helgfrågan vecka 14 / 2022

 

Mia undrar i helgfrågan hur vi får tips på böcker: - Jag får mina tips genom att se på mycket booktube, läsa bloggar, från Goodreads då jag dagligen är in där och rapporterar min läsning eller delar meddelande med Evelina och så klart Evelina själv är en stor tipsare på böcker. Sen kom jag på att när jag lyssnar (har varit ett tag sen nu) på poddar om litteratur och böcker så får jag ju tips även därifrån, sen kan det även dyka upp tips från andra ämnespoddar jag lyssnar på ibland gällande böcker.

Most anticipated books in April

Bild lånad från Goodreads innehållande böcker som läsare ser framemot att läsa i april, länken leder till flera artiklar med boktips.




4 kommentarer:

  1. Ja Goodreads glömde jag, Där får man också bra boktips.

    SvaraRadera
  2. Jag är dålig på Goodreads tyvärr

    SvaraRadera
  3. Goodreads tänkte jag inte på, är förstås också en bra tipskälla.

    SvaraRadera
  4. Goodreads har jag inte gett mig på. Tyckre att jag får jättemånga lästips ändå, men kanske borde jag tänka om?

    SvaraRadera