måndag 4 april 2022

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 13 / 2022

Jag är rätt nöjd för tillfället hur mycket jag läser, men sen så känns det aldrig som jag läser tillräckligt och det beror på att jag har så många böcker jag vill läsa, en del är påbörjade och jag får aldrig tid och lust till att läsa ut dem och andra är opåbörjade och det känns samma för dem att tiden och lusten inte finns fast jag vill läsa dem.

Jag har under veckan även hunnit med att se på TV-serier som : Lucifer (2 avsnitt), Elmentary (2 avsnitt), Euphoria (5 avsnitt) och Atypical (9 avsnitt). Förutom det har jag även sett på Youtube-klipp med reactions till TV-serier, dans och om böcker.
Har inte lyssnat på podd denna vecka men däremot musik och ljudböcker ( 8 timmar och 45 minuter).


Detta har jag läst dag för dag

28/3

22 sidor ur The great hunt av Robert Jordan

131 sidor ur Himmelska eldens stad av Cassandra Clare

94 sidor ur Other words for home av Jasmine Warga (ljudbok)


29/3

40 sidor ur The great hunt

89 sidor ur Himmelska eldens stad

106 sidor ur Other words for home (utläst)

42 sidor ur Amari and the night brothers av  BB Alston (ljudbok)


30/3

26 sidor ur The great hunt

143 sidor ur Himmelska eldens stad

103 sidor ur Amari and the night brothers


31/3

57 sidor ur The great hunt (utläst)

44 sidor ur Himmelska eldens stad (utläst)

115 sidor ur Amari and the night brothers


1/4

35 sidor ur Stupstocken av Tjiniz Ajtamov

32 sidor ur Amari and the night brothers


2/4

50 sidor ur Stupstocken

76 sidor ur Amari and the night brothers


3/4

49 sidor ur Stupstocken

44 sidor ur Amari and the night brothers (utläst)

299 sidor ur Double dirty mountain men av Parker Grey (ljudbok)(utläst)

Sammanlagt läst denna vecka 

antal sidor 1598

utlästa böcker 5


Sammanlagt i April

antal sidor 585

utlästa böcker 2


Sammanlagt i Mars

antal sidor 5912

utlästa böcker 16


Sammanlagt i Februari 

antal sidor 5230

utlästa böcker 20


Sammanlagt i Januari

antal sidor 99705

antal böcker 25


Sammanlagt läst i år (2022)

antal sidor 23047

antal böcker 63

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar