onsdag 20 april 2022

Hur gick Påskläsutmaningen

 

Här är min sammanställning över vad jag läste under Påskläsutmaningen. 

Här kan ni även se vad alla andra som var med på utmaningen läste.

Torsdag -14/4

61 sidor ur 1795 av Niklas Natt och Dag
90 sidor ur Tiamath´s wrath av James S A Corey (utläst)
86 sidor ur The prey of gods av Nicky Drayden  (utläst)
46 sidor ur Vända hem av Yaa Gyasi (utläst)
57 sidor ur Järnulven av Siri Pettersen


Fredag - 15/4
97 sidor ur 1795 (utläst)
50 sidor ur Nightflyers av George R R Martin
88 sidor ur Ghost bride av Yangsze Choo 

Lördag - 16/4
52 sidor ur The paper mengarie and other stories av Ken Liu 

Söndag - 17/4
94 sidor ur Nightflyers (utläst)
47 sidor ur The Ghost bride
95 sidor ur Järnulven

Måndag - 18/4
97 sidor ur The paper mengarie
65 sidor ur The ghost bride
355 sidor ur Järnulven (utläst)
93 sidor ur Prophery av Layla Heart

Sammanlagt 1473 sidor lästa, sen 3 hela böcker utlästa under denna helg, och sen lyckades jag avsluta 4 böcker jag redan hade påbörjat innan utmaningen och sen har jag 2 stycken böcker jag påbörjat men inte läste ut, så jag känner mig nöjd med vad jag har läst under Påskläsutmaningen.

3 kommentarer: