onsdag 27 april 2022

The prey of gods av Nicky Drayden

 

In South Africa, the future looks promising. Personal robots are making life easier for the working class. The government is harnessing renewable energy to provide infrastructure for the poor. And in the bustling coastal town of Port Elizabeth, the economy is booming thanks to the genetic engineering industry which has found a welcome home there. Yes--the days to come are looking very good for South Africans. That is, if they can survive the present challenges:

A new hallucinogenic drug sweeping the country . . .

An emerging AI uprising . . .

And an ancient demigoddess hellbent on regaining her former status by preying on the blood and sweat (but mostly blood) of every human she encounters.

It's up to a young Zulu girl powerful enough to destroy her entire township, a queer teen plagued with the ability to control minds, a pop diva with serious daddy issues, and a politician with even more serious mommy issues to band together to ensure there's a future left to worry about.
 

Bokomslag och beskrivning av bokens handling hämtad från Goodreads.

Denna ljudbok valde jag att lyssna på för att den var en av Angelas favoritböcker från 2021, och Angela är April månads favoritbooktubers val till min utmaning under 2022 jag har att läsa och det är nu hennes favoriter från 2021 jag försöker läsa under denna månad.

Sen kan jag ju inte säga att boken blev en av mina favoriter, men den är tillräckligt bra till attt jag ska gilla det jag läser och jag hänger med i stora delar av vad som händer, men det är lite förrvirrande för jag har svårt att hänga med på vad som händer i de olika karaktärernas synvinklar i början innan jag ser hur det hänger ihop och i slutet är jag med i handlingen och har bättre förståelse i vad som händer och varför. Kan tänka mig att läsupplevelsen blev lite lidande av att jag lyssnat på den, hade säkert förstått mera om hur det hängde ihop om jag läst den med ögonen än med öronen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar