fredag 30 juni 2023

A Readathon - Summerween

 P


Det var ett tag sen som jag tänkte delta i en readathon, men nu det sista har jag sett två booktuber annonserat att de ska vara med i Summerween, jag har hört talas om denna readathon tidigare men aldrig deltagit i den, men just nu kände jag att jag känner mig upplagd för att delta och det var ju även ett tag sen jag var med i en readathon så jag kände att det skulle vara kul...denna omgång av Summerween pågår mellan 7e-13e juli, sen har jag svårt att bestämma mig för vilka böcker jag vill läsa för olika prompts så jag har en massa olika förslag, sen passar många böcker in på flera av de olika promptens så jag kanske inte ens behöver läsa fem böcker utan jag kan använda samma bok för flera olika prompts, men här nedanför har ni lite funderingar på vad jag tänker eventuellt läsa.

ROMPTS

1. read a book in the dark (or at night) : Now entering Addamsville - Francesca Zappia? The deep - Nick Cutter? 2. read a thriller : Pines - Blake Crouch eller Behind her eyes - Sarah Pinbourgh 3. read a book set in the Fall : - Hell bent - Leigh Bardugo 4. read a book with orange or black on the cover : The Amityville horror -Joy Anson? The deep - Nick Cutter? Recursion - Blake Crouch? 5. read a manga, graphic novel, or novella : Go down hard - Ali Seay? What moves the dead - T Kingfisher? The Walking dead?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar