fredag 23 juni 2023

Helgfrågan vecka 25 / 2023 - Midsommarafton

 

Mia har bett om tips på böcker med blommiga omslag till Midsommar i denna helgfråga,  jag tänkt hålla mig till en på svenska men jag kan inte låta bli att ha med en på engelska med pga bokens innehåll och det fina omslageet.
Giftmakerskan av Sarah Penner, här är en länk till min recension:
Felix ever after av Kacen Callender, en bok om en transgender och finna sin plats i sin kropp och sinne och vad man vill bli kallad, länk till min recension.

Sen så är det ju midsommar och den ska jag fira ihop med svärföräldrarna, svågern och hans familj, vi ska äta god mat och umgås. önskar alla ...

En glad och trevlig MIDSOMMAR!!!


6 kommentarer:

  1. Fint omslag på Giftmakerskan också.

    SvaraRadera
  2. trevligt att umgås med släkten på midsommar

    SvaraRadera
  3. Vilka fina böcker. Är faktiskt sugen på att läsa båda.

    SvaraRadera
  4. Det var minsann blommiga omslag! :)

    SvaraRadera