måndag 19 juni 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 24 / 2023

 

Jag har haft en rätt bra läsvecka, även om jag hela tiden känner lite lässtress då jag vill läsa så mycket mera än vad jag läser, känner som ett sug hela tiden att påbörja nya böcker för jag vill hitta en bok som jag riktigt helt fastnar i och inte vill sluta läsa, plus att jag har hört så mycket bra om många av de böcker jag har på min att-läsa-lista.
Denna vecka har jag sett på en hel del Booktube och det är bra, för då kanske jag kommer ikapp på de videos jag vill se. Lite TV-serier har det också blivit som Gotham Knight (1 avsnitt), Welcome to Eden (2 avsnitt) och Blindspot (3 avsnitt).
Jag har även lyssnat på musik och ljudböcker i veckan.
Vad jag läste dag för dag

12/6

43 sidor ur Lair of dreams av Libba Bray

68 sidor ur Criminal intentions: The cardigans av Cole McCade (ljudbok)

19 sidor ur The mime order av Samantha Shannon


13/6

51 sidor ur Lair of dreams

43 sidor ur Criminal intentions (utläst)

51 sidor ur The mime order

63 sidor ur Criminal intentions: Junk shop blues av Cole McCade (ljudbok)



14/6

57 sidor ur Lair of dreams (utläst)

35 sidor ur Kurdistan berättar: Fåglarna återvänder till bergen (noveller)

32 sidor ur The mime order

80 sidor ur Criminal intentions


15/6

45 sidor ur Emirates diaries av Peter Clark 

20 sidor ur Kurdistan berättar

45 sidor ur The mime order

100 sidor ur Criminal intentions (utläst)


16/6

53 sidor ur Emirates diaries

25 sidor ur Kurdistan berättar

70 sidor ur Min lyckliga plats av Emily Henry (ljudbok)


17/6

112 sidor ur Emirates berättar

20 sidor ur Kurdistan berättar

85 sidor ur Min lyckliga plats


18/6

35 sidor ur Kurdistan berättar

69 sidor ur Min lyckliga plats

57 sidor ur The mime order



Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1278
tid lyssnat på ljudbok ca 10 timmar och 15 minuter
antal utlästa böcker 3

Sammanlagt läst under Juni månad
antal sidor 3182
tid lyssnat på ljudbok ca 27 timmar och 15 minuter
antal utlästa böcker 10

Sammanlagt läst i Maj
antal sidor 3593
tid lyssnat på ljudbok ca 37 timmar
antal utlästa böcker 10

Sammanlagt läst under April månad
antal sidor 2818
tid lyssnat på ljudbok ca 27 timmar 15 minuter
antal utlästa böcker 9

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 5999
tid lyssnat på ljudbok ca 39 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 25569
tid lyssnat på ljudbok ca 240 timmar och 15 minuter
antal utlästa böcker 72

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar