måndag 26 juni 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 25 / 2023

 

Börjar få upp intresset för att läsa mer och mer igen, lyckades under förra veckan sen förra vecko-inlägget läsa ut alla böcker jag läste då och påbörja andra för denna vecka. 

Förutom att läsa böcker har jag sett på booktube rätt mycket plus även se på några avsnitt ur TV-serier så som Blindspot (2 avsnitt), Happy Valley (1 avsnitt) och Morden i Midsummer 25 år jubeliumspogram.
Har lyssnat på musik, men på något sätt har min ljudbokslyssning varit lite lite denna vecka, har nog varit för trött i värmen och somnat ifrån och snabbt på kvällarna. Den enda bok som höll mig vaken var En lycklig plats av Emily Henry som jag lyssnade klart i måndags på.
Vad jag läste dag för dag

19/6

65 sidor ur Kurdistan berättar : Fåglarna återvänder till bergen noveller

86 sidor ur The mime order av Samantha Shannon 

173 sidor ur Min lyckliga plats av Emily Henry (ljudbok) (utläst)


20/6

17 sidor ur Kurdistan berättar

16 sidor ur Emirates diaries av Peter Clark

48 sidor ur Dead silence av S A Barnes (ljudbok)


21/6

68 sidor ur The mime order

43 sidor ur Repreive av James Han Mattson (ljudbok)


22/6

52 sidor ur Kurdistan berättar

34 sidor ur Reprieve


23/6

43 sidor ur Emirates diaries (utläst)

23 sidor ur Reprieve


24/6

104 sidor ur The mime order (utläst)

45 sidor ur Reprieve

25/6

68 sidor ur Kurdistan berättar (utläst)

54 sidor ur Slava Urkrani! Kvinnors motstånd under Rysslands krig av Lisa Bjurvald

25 sidor ur Foundryside av Robert Jackson Bennett

33 sidor ur Dead silence



Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 997
tid lyssnat på ljudbok ca 6 timmar och 45 minuter
antal utlästa böcker 4

Sammanlagt läst under Juni månad
antal sidor 4179
tid lyssnat på ljudbok ca 34 timmar 
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst i Maj
antal sidor 3593
tid lyssnat på ljudbok ca 37 timmar
antal utlästa böcker 10

Sammanlagt läst under April månad
antal sidor 2818
tid lyssnat på ljudbok ca 27 timmar 15 minuter
antal utlästa böcker 9

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 5999
tid lyssnat på ljudbok ca 39 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 26566
tid lyssnat på ljudbok ca 247 timmar 
antal utlästa böcker 76

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar