måndag 12 juni 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 23 / 2023

Även om jag varit bortrest i helgen på släktkalas har jag läst en hel del, som jag brukar på en vecka med 7 dagar fast denna har kanske varit på bara 5½ dagar jag kunnat läsa i en fysisk bok, och det beror på för att jag lyssnar på ljudbok innan jag ska sova varje dag. Plus att det är ovanligt att det är bara en bok jag har som jag håller på att läsa. 

Har även hunnit se på lite Booktube och TV-serier som Blindspot (3 avsnitt), Welcome to Eden (2 avsnitt), Gotham Knighte (1 avsnitt) och sett om på Titans (3 avsnitt).

Annars har jag lyssnat på musik och ljudbok (en hel del under bilresan).

Detta läste jag dag för dag:
 5/6

56 sidor ur Lair of dreams av Libba Bray

33 sidor ur Lika grannar leka bäst av Olivia Reimhagen (ljudbok)

46 sidor ur Föraktets tid av Andrzej Sapkowski (ljudbok)


6/6

50 sidor ur Lair of dreams

42 sidor ur Lika grannar leka bäst (utläst)

75 sidor ur Föraktets tid


7/6

44 sidor ur Lair of dreams

125 sidor ur Föraktets tid (utläst)


8/6

104 sidor ur Lair of dreams

60 sidor ur Kalla fötter av Amanda Hellberg (ljudbok/utläst)

64 sidor ur Varma vindar ur Amanda Hellberg (ljudbok/utläst)

68 sidor ur Heta kyssar av Amanda Hellberg (ljudbok/utläst)

26 sidor ur Elddopet av Andrzej Sapkowski (ljudbok)


9/6

43 sidor ur Lair of dreams

85 sidor ur Elddopet


10/6

41 sidor ur Elddopet


11/6

220 sidor ur Elddopet (utläst)


Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1182
tid lyssnat på ljudbok ca 12 timmar
antal utlästa böcker 6

Sammanlagt läst under Juni månad
antal sidor 1904
tid lyssnat på ljudbok ca 17 timmar
antal utlästa böcker 7

Sammanlagt läst i Maj
antal sidor 3593
tid lyssnat på ljudbok ca 37 timmar
antal utlästa böcker 10

Sammanlagt läst under April månad
antal sidor 2818
tid lyssnat på ljudbok ca 27 timmar 15 minuter
antal utlästa böcker 9

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 5999
tid lyssnat på ljudbok ca 39 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 24291
tid lyssnat på ljudbok ca 230 timmar
antal utlästa böcker 69

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar