tisdag 27 juni 2023

TBR Juni 2023 / Alla mina olästa böcker

 

Vi har planer på att göra en rockad av de rum vi bor i här hemma och jag håller på att rensa undan saker som vi inte vill ha kvar, och då kände jag att även en utrensning bland böckerna som jag har olästa behövdes, för att många av dem har jag haft så länge och om jag inte har läst dem ännu så är jag nog inte så intresserad av dem, eller så är det böcker jag fått som överrasknings recensionsexemplar som jag inte är intresserad av. Sen tänkte jag att det kunde vara kul att visa er vilka böcker som finns på min TBR, de böcker jag har som jag ska läsa. 

Har nu alltså ca 175 böcker (har inte räknat varje bok enskilt ännu utan går efter vad jag skrivit ner för siffra sen tidigare och utifrån de böcker som funnits med i Hett i hyllan-inläggen och de senaste inkomna böckerna summerat ihop ett ungefärligt antal på olästa böcker jag äger), sen som jag säger i slutet av videon är det en bokbeställning på väg men de kommer inte att komma till mig förrän i juli.

Som jag redan nämnt har de flesta av böckerna förekommit i Hett i hyllan inläggen så om ni är intresserad av vilka böcker jag har kvar att läsa kan ni gå och se på den sidan, dock är den ännu inte helt uppdaterad men jag håller på med det.

1 kommentar: