lördag 7 december 2019

Pågående läsning #160 plus vad jag sett och hört på under veckan




SkuggjägarenThe Beginning of the World in the Middle of the NightJuldagar : 12 berättelser och 12 festmåltider för 12 dagar
Har hafte en sådan där vecka jag bara har påbörjt en massa böcker som jag vill ha läst innan året är slut, så nu är högen med pågående läsning läsning rejält tilltagen, hoppas att minska ner den när jag börjar läsa ut böckerna som jag har på gång helst innan året är slut.

Poddar jag har lyssnat på i veckan är You´re never going to read this podcast, The Riverdale register och Riverdale after dark. Annars har det varit julmusik i hörlurarna och sen har jag ju även lyssnat på Grebes Skuggjägaren.

Har sett på Pongo och de 101 dalmatinerna, Orphan Black, Ounce upon a time och Riverdale förutom en hel del Booktubeklipp speciellt när nu nästan alla gör Bookmas/Vlogmas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar