måndag 16 januari 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 2 / 2023

Jag läser, men känner att jag är någonstans mellan att läsa mycket men ändå vara nära den där läs-svackan jag haft i ett år nu ungefär, för lyssna på ljudbok går hyfsat bra men att ta upp en fysisk bok att läsa ur är svårt, för om jag hade samma läs-lust som jag brukar skulle Skyward ha varit utläst för länge sen, för den är så bra och när jag väl läser den så ville jag nästan inte sluta att läsa i den.
Men det är bootube som tar upp tid från läsningen då jag just nu inte ser så mycket på TV-serier, jag har sett på Only murders in the building (6 avsnitt= avslutat säsong 1), How to get away with murder (2 avsnitt) och Euphori (1 avsnitt) i veckan.

Lyssnat på musik och ljudböcker har jag också gjort.

Detta har jag läst dag för dag

9/1

84 sidor ur Skyward av Brandon Sanderson

65 sidor ur Lord of shadows av Cassandra Clare (ljudbok)

10/1

57 sidor ur Finlay Donovan knocks em dead av Elle Cosimano (ljudbok)

11/1

102 sidor ur Lord of shadows

12/1

111 sidor ur Skyward

125 sidor ur Lord of shadows

13/1

45 sidor ur Gift med en beduin av Margureite van Geldramadsen

39 sidor ur Lord of shadows

14/1

43 sidor ur Gift med en beduin (utläst)

347 sidor ur Lord of shadows

15/1

149 sidor ur Lord of shadows (utläst)


 Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1167
tid lyssnat på ljudbok ca 12 timmar + 45 minuter
antal utlästa böcker 2

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 2266
tid lyssnat på ljudbok 29 timmar + 45 minuter
antal utlästa böcker 4

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 2288
tid lyssnat på ljudbok 29 timmar + 45 minuter
antal utlsäta böcker 4

1 kommentar:

  1. Oj vilken noggrann bokföring av din bokläsning! Skulle jag aldrig fixa, men möjligen bli stressad av!

    SvaraRadera