måndag 9 januari 2023

Vad jag läst, såg och hörde på under v 1 / 2023

 

Stark början på året med att läsa ljudböcker iallafall, men det där att plocka upp en fysisk bok får jag nästan tvinga mig till även om jag är jätteintresserad av att läsa dem jag håller på med.
Lite TV-serier har jag sett på under veckan som gått, som How to getaway with murder (4 avsnitt), Only murders in the building (4 avsnitt) och Euphoria (1 avsnitt) annars så har jag sett på booktube-klipp.
Jag har lyssnat på musik förutom på ljudböcker (ca 17 timmar) i veckan.


Vad jag läste dag för dag (på grund av året började på söndagen i vecka 52/2022 så har jag med den i denna redovisning för enkelhetens skull.

1/1
78 sidor ur Välkommen till Evigheten av Camilla Grebe (ljudbok)

2/1
75 sidor ur Välkommen till Evigheten
120 sidor ur Flickorna av Emm Cline (ljudbok)

3/1
31 sidor ur Välkommen till Evigheten
76 sidor ur Flickorna

4/1
41 sidor ur Välkommen till Evigheten
42 sidor ur Flickorna
44 sidor ur Gift med en beduin av Margureite van Getlermadsen
30 sidor ur Skyward av Brandon Sanderson

5/1
36 sidor ur Välkommen till Evigheten
89 sidor ur Flickorna (utläst)
62 sidor ur Finlay Donovan is killing it av Elle Cosimono (ljudbok)

6/1
38 sidor ur Välkommen till Evigheten
50 sidor ur Gift med en beduin
120 sidor ur Finlay Donovoan is killing it

7/1
37 sidor ur Välkommen till Evigheten
44 sidor ur Gift med en beduin
86 sidor ur Finlay Donovan is killing it

8/1
56 sidor ur Välkommen till Evigheten
52 sidor ur Gift med en beduin
86 sidor ur Finlay Donovn is killing it (utläst)

Sammanlagt läst denna vecka
antal sidor 1099
antal utlästa böcker 2

Sammanlagt i Januari månad
antal sidor 1099
antal utlästa böcker 2

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 1099
antal utlsäta böcker 2
66 sidor ur Gift med en beduin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar