söndag 1 januari 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 52 / 2022

 Då det bara felar på en dag, för att denna vecka helt fullt skulle vara endast 2022, så skriver jag detta inlägg och tar med bara måndag till lördag denna vecka i redovisningen, för att göra det enkelt att avsluta ett år innan jag börjar redovisa för nästa år...

Läsningen gick bra under denna vecka, vet inte vad som kickat igång min läslust, då jag under nästan hela året fått kämpa mig till för att få läst något. Däremot fortsätter ljudböcker vara det som gör att jag får läst ett par böcker per vecka, de fysiska böckerna är svåraste att läsa. Och E-böcker ska vi väl inte tala om, jag kämpade för att hinna avsluta den e-bok jag läste sen i augusti innan året tog slut, men jag lyckades.

Sen lyckades jag även med att läsa klart alla böcker jag påbörjat 2022 innan året tog slut, så jag gick in i det nya året utan att ha en pågående bok som jag läste, men idag då jag skriver detta den 1e januari 2023 har jag påbörjat denna bok 
 Då när jag inte hade så stor läslust såg jag på TV-serier istället, just denna vecka har jag inte sett på något avsnitt med däremot på filmen The nightmare before christmas. Plus en hel del booktube.

Däremot lite musik har jag lyckats lyssna på förutom på de ljudböcker jag läst (c 18 timmar).

Detta läste jag dag för dag
26/12
55 sidor ur Arvtagaren av Christopher Paolini
63 sidor ur Julstämning uthyres av Olivia Reimhagen (ljudbok)
108 sidor ur De trasiga flickorna av Simone St James (ljudbok)
47 sidor ur The invisible life of Addie LaRue av V E Schwab

27/12
45 sidor ur Arvtagaren
43 sidor ur Julstämning uthyres
65 sidor ur The invisible life of Addie LaRue

28/12
41 sidor ur Arvtagaren
40 sidor ur Julstämning uthyres (utläst)
177 sidor ur De trasiga flickorna
54 sidor ur The invisible life of Addie LaRue

29/12
45 sidor ur Arvtagaren
111 sidor ur De trasiga flickorna (utläst)
48 sidor ur The invisible life of Addie LaRue

30/12
67 sidor ur Arvtagaren (utlsät)
260 sidor ur Mord i Venedig av Jan Mårtenson (ljudbok)
68 sidor ur The invisible life of Addie LaRue

31/12
154 sidor ur Mord i Venedig (utläst)
74 sidor ur The invisible life of Addie LaRue (utläst)

 Sammanlagt denna vecka (endast 6 dagar)

antal lästa sidor  1565

utlästa böcker 5


Sammanlagt för december

antal lästa sidor 7209

utlästa böcker 25


Sammanlagt läst i November

antal lästa sidor 4424

utlästa böcker 13


Sammanlagt  i Oktober

antal lästa sidor 3293

utlästa böcker 9


Sammanlagt i September

antal lästa sidor 3590

utläata böcker 10


Sammanlagt i Augusti

antal läsa sidor 4176

utlsta böcker 12


Sammanlagt i Juli

antal sidor 3046

utlästa böcker 9


Sammanlagt i Juni

antal sidor 3617

utlästa böcker 9


Sammanlagt i Maj 

antal sidor 2311

utlästa böcker 7


 Sammanlagt i April

antal sidor 5132

utlästa böcker13


Sammanlagt i Mars

antal sidor 5912

utlästa böcker 16


Sammanlagt i Februari 

antal sidor 5230

utlästa böcker 20


Sammanlagt i Januari

antal sidor 99705

antal böcker 25


Sammanlagt läst i år (2022)

antal sidor 59276

antal böcker 167/178  (Goodreads)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar