måndag 23 januari 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 3 / 2023

 


Jag har läst en del denna vecka, ändå känner jag att jag aldrig får läst det jag vill läsa, som tex denna bok...

I veckan har jag sett en hel del på booktube-klipp men sen nu under helgen fick jag lite lust att se på TV-serier och det blev mest spanska bara för att vi planerar lite en resa till Barcelona nu i vår. Jag såg på Smiley (8 avsnitt), Holy family (4 avsnitt), How to get away with murder (2 avsnitt= avslutat säsong 5) och Euphoria (3 avsnitt).
Sen har jag lyssnat på musik och ljudböcker.
Detta läste jag dag för dag.
16/1
56 sidor ur Finlay Donovn knocks ém dead av Ellie Cosimano (ljudbok)
123 sidor ur Cirkeln och pilen av Patrick Ness
90 sidor ur Fjärilsvägen av Patrik Lundberg (ljudbok)

17/1
56 sidor ur Finlay Donovan knocks ém dead
136 sidor ur Cirkeln och pilen
75 sidor ur Fjärilsvägen (utläst)

18/1
56 sidor ur Finlay Donovan knocks ém dead
174 sidor ur Cirkeln och pilen (utläst)
63 sidor ur In my dream I hold a knife av Ashley Winstead (ljudbok)

19/1
56 sidor ur Finlay knocks ém dead
53 sidor ur In my dream I hold a knife 

20/1
67 sidor ur Finlay Donovan knocks ém dead (utläst)
90 sidor ur Nya norrlänningar av Mats Jonasson (utläst)

21/1
100 sidor ur In my dream I hold a knife
86 sidor ur Nya Norrland av Mats Jonsson
24 sidor ur Pojken i skogen av Mats Jonsson

22/1
90 sidor ur Nya Norrland
124 sidor ur In my deram I hold a knife (utlläst)

 Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1519
tid lyssnat på ljudbok ca 13½ timmar
antal utlästa böcker 5

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 3785
tid lyssnat på ljudbok 43 timmar och 15 minuter
antal utlästa böcker 9

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 3785
tid lyssnat på ljudbok 43 timmar + 15 minuter
antal utlsäta böcker 9


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar