måndag 30 januari 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 4 /2023

 

Jag läser och jag läser men har ändå svårt att läsa ut Skyward, även då den är bra men det tar emot att läsa en fysisk bok, det har fungerat bättre med en ljudbok eller en bok jag läser tillsammans med Evelina.
Sett på TV-serier blandat med lite booktube under veckan som gått. Serierna jag såg var Holy family (4 avsnitt), The mess you leave behind (8 avsnitt), Once upon a time (2 avsnitt), How to get away with murder (2 avsnitt) och sen såg jag om på Merli. Sapre Aude (3 avsnitt).
Sen i övrigt har jag lyssnat på musik (har hittat mycket nytt att lyssna på, både nysläppt och sådant som är bara nytt för mig).
Vad jag läst dag för dag

23/1

80 sidor ur Nya Norrland av Mats Jonsson (utläst)

81 sidor ur Sawkill girls av Claire Legrand (ljdbok)

24/1

84 sidor ur När vi var samer av Mats Jonsson

98 sidor ur Sawkill girls

25/1

58 sidor ur När vi var samer

109 sidor ur Sawkill girls 

26/1 

88 sidor ur När vi var samer

105 sidor ur Sawkill girls

27/1

53 sidor ur Sawkill girls (utläst)

28/1

104 sidor ur När vi var samer (utläst)

105 sidor ur The inheritance of Orquieda Divina av Zoraida Cordova

29/1

94 sidor ur A sky beyond the storm av Saaba Tahir


+ 42 sidor ur Yo. Pol Rubio - Héctor Lozano

 Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1101
tid lyssnat på ljudbok ca 8 timmar och 45 minuter
antal utlästa böcker 3

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 4886
tid lyssnat på ljudbok ca 52 timmar
antal utlästa böcker 12

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 4886
tid lyssnat på ljudbok ca 52 timmar
antal utlsäta böcker 12


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar