fredag 7 juli 2017

Läs-a-lot sommar 2017 dag 3


Då var det dags att skriva om hur dag 3 i   läs-a-lot sommar som Nelly på sin blogg håller i mellan 4 - 12 juli, har gått. Jag är en stor slalomläsare så det är flera böcker jag har läst ur, en del ingår i andra läsutmaningar tex Krig och Fred där jag är med i en read-a-long som har en Goodreads group, där vi under juni och juli läser 6 kapitel om dagen. Och en del böcker höll jag redan på att läsa innan läs-a-loten började. Så de försöker jag avsluta, för jag behöver verkligen läsa ut dem och läsa en hel del biblioteksböcker som närmar sig återlämnings dags på.

Dag 1 Krig och Fred 60 sidor
           Tiggaren         54 sidor
           Omänniskor  160 sidor
           Sammanlagt  Dag 1     274 sidor
           Avslutade böcker            0 st

Dag 2 Krig och Fred       25 sidor
           Omänniskor         179 sidor (utläst)
            RatQueens vol 1 125 sidor (utläst)
            Tiggaren               63 sidor
            Sammanlagt Dag 2      402 sidor
            Avslutade böcker             2 st

Dag 3 Krig och Fred         25 sidor
           Tiggaren                 96 sidor
           I ljusets makt          87 sidor
           Sammanlagy Dag 2       208 sidor
           Avslutade böcker              2 st

Totalt lästa sidor                      884 sidor
Avslutade böcker                           2 st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar