söndag 2 juli 2017

Pågående läsning #62


Detta inlägg är lite sent denna vecka, brukar göra det på fredagar ibland på lördagar, men i slutet av veckan har vi haft lite internetproblem så jag har inte kunnat skicka något överhuvudtaget på bloggen, hoppas det kommer gå bra nu, för jag vet inte vad felet är eller om jag kommer att ha någon internetuppkoppling de följande dagarna.

Jag har under veckan läst en hel del böcker men tyvärr blir det bara fler böcker påbörjade än att avsluta de jag har påbörjade, det har slutat med att bilden nästan är samma som förra veckan och de två böcker jag har hållit på att läsa månadsvis är kvar i läs högen.


Fast under veckan har jag även avslutat några böcker så när jag vet att jag kommer att ha internet uppkoppling kommer det en hel del recensioner här på bloggen.
Det ända som är bra med internetuppkoppling som krånglar är att det blir en hel del läst, när tiden inte går åt till att läsa bloggar eller se på Booktubers etc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar