lördag 5 maj 2018

Pågående läsning # 105 (plus vad jag sett och hört på)


Läsningen har gått fint fint i veckan, även om de där påbörjade böckerna har få stå tillbaka för biblioteksböcker som jag har lämnat tillbaka och någon recensionsbok ( fast den har jag inte lyckats läsa ut än). Dagens läsning blev först inte vad jag hade tänkt mig vaknade med migrän, men har nu på em/kvällen dock läst en del, grafiska romaner, se inlägget igår för readathonen jag har ägnat mig åt i dag.

Sett på har mest varit Booktubers videos, hade tänkt se lite serie avsnitt på Netflix, men inte fått till det.
Podcastar har jag lyssnat på flera avsnitt från flera olika, se om jag klarar att få ner alla här, det har varit Lundströms bokradio, Mordpodden, Svenska mordhistorier, Misslyckade brott, Crimewriters on ... och What page are you on? Den sista är en nyfunnen favorit för veckan som har gått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar