lördag 19 maj 2018

Pågående läsning #107 (plus vad jag sett och hört på)

Som sagt denna vecka (sen förra fredagen) började ju inte riktigt bra, fick ju tillbringa fredag em (11e maj) på akuten pga njursten. Smärtan har lättat sen i måndags em. Var och röntgade mig idag, får väl se vad som sägs på återbesöket som skulle ske efter två veckor, om jag har kissat ut stenen eller inte.
Har dock läst lite grann men inte lyckats läsa någon påbörjad bok sen tidigare, utan i stället andra och har nu två nya påbörjade att läsa i veckan. Förutom alla andra inte ens påbörjade som behövs läsas innan de ska lämnas tillbaka till biblioteket och sen har det kommit en drös recensionsexemplar i veckan med. (Har tyvärr inte tagit något kort på dem och kan visa dem här).

Annars har jag lyssnat en hel del på podcasters i veckan. Som Spår med Sprängningen av Fonteaubleu. (Har nu årets säsong kvar att lyssna på). Hittade även en BBC och NRK samarbete med Death in the Ice Valley. Annars har jag både sett och lyssnat på podcasters och dokumentärer som podcasten Crime writers on talar och recenserar. Podcastarna Ear Hustlers, Mogul och Trace. Dokumentärerserien The Keepers och dokumentären Sour Grapes, bägge finns på Netflix.

Annars har jag som vanligt tittat på en hel del booktubevideos, vet inte men det intresserar mig en hel del och det kan jag ägna mycket tid åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar